Aug 30, 2010

Syurgamu Ramadhan


Currently sedang menonton catch up episode kat www.tonton.com.my

Best best.. kalau dulu.. sibuk tgk citer Nur Kasih.. skrang ku cadangkan korang tgk citer nih plak..
bagi yang berada di dalam negara.. korang leh tonton kat TV3 waktu disiarkan ..
Syurgamu Ramadhan will be aired TV3, starting August 10th, 2010. Every Tuesday-Thursday 10PM.

Syurgamu Ramadhan bermula Ogos 10, 2010.
Setiap Selasa-Khamis, jam 10 malam.
Rerun/Ulangtayang: 430am hari berikutnya.

tapi bagi yg tak berkesempatan (cam kite .. ewahh.. sbb selalu by kol 10pm.. Ariff dah ajak guling2 nak tido..) & yang berada di perantauan.. Boleh la menonton  di www.tonton.com.my

tgk jangan tak tengok..

7 comments:

JaNnAh said...

ha'ah.. samapi nangis² tgk citer neh..

Farra said...

tak penah tgk citer ni,...sbb sepanjang ramadhan ni lps je tarawikh, dah tak terdayo nak buat apa..penat giler...

sikulat said...

tgk le kat tonton.com.my.. best best!

aida said...

wah ni smah dah promote confirm best..

sikulat said...

kalau korang hati keras.. baru korang tak nangis kot.. hiihihi..

ieka said...

betul betul betul.. memang best... tapi selasa-khamis kejap sgt la.. hahah

Farra said...

takpe la..tak berkesempatan..agaknya kalau ada bibik sempat kots ehehhe