Feb 6, 2008

KOTAMAS BODOH!

Dah lama aku tak rasa MARAH smp rasa nak menjerit!!!!!!!

korang investla duit korang kat tempat lain daripada KOTAMAS BODOH nih
- nak berhenti kena tunggu setahun
- dah tunggu setahun kena tunggu lagi 3 minggu utk tanya dah process ke?
- cakap kurang ajar gilaaa
"apa nombor! " - tak boleh tanya baik lagi ke? ta
"aaa.. tgh proses nih dengan 20 lagi application .. " -- kenapa nak kena ckp ada 20 lagi application ? apa kaitan kita ngan application orang lain
"call balik 3 minggu"
"nanti call balik lepas 3 minggu!"

Dah lama aku tak TINGGI SUARA sampai rasa bergetar suara bila bercakap
- dia kurang ajar.. aku plak dia kata kurang ajar
"you tanya apa? apa yang you tanya I?"

TAK PERNAH aku hentak gagang telefon

seriously.. AKU MARAH betul nih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

47 comments:

ummi said...

patutlah kat tkt bawah ni ada rasa panas2 gitu, org tkt atas marah2 rupanya..

it's true that at times, kita bukannya nak marah sgt sesuatu benda tu tapi disebabkan layanan yang macam &&%ks())&^% tu yang lagi berapi2 tu.

Anonymous said...

hehehe.. sekali sekala berapi! biar bahang sampai kejauhan.. saya niat nak sampaikan ke meja pengerusi kotamas nih.. complaint staff dia kurang sopan!!

Ummu Auni said...

aku baru contemplating nak join kotamas
ok ker nak join eh?
baca sini, mcm tak patut jer

Farra Da Smiley said...

ni mmg btol2 sikulat marah!
join tiaranita je la

aida said...

fuh, mujur la aku tak masuk

Anonymous said...

Pengalaman saya sendiri
1.Kalau nak berhenti memang ambil masa setahun.Kena masuk board meeting segala.
2.Dari segi keuntungan tak berapa sangat.
4.Kalau kata sebab senang nak buat loan, atau pinjaman peribadi, ada syaratnya rate adalah dari simpanan kita.Bukan boleh buat loan dalam amount tertentu. Ada penjamin untuk amount sekian-sekian.

Kalau ada duit lebih,investlah kat tempat lain.Just sharing my pengalaman juga.(Duit kita tapi ambil masa setahun baru dapat,kalu nak duit urgent,bukan di sini tempatnya.)

Wallahualam.

akibagirlz said...

ye ke melayu ke yg kurang ajar 2 emmm
xpatut

Unknown said...

huhu..yaka....mmg melayu ni lupa daratan kalu senang cket..dorang ni mmg suka buat org lain susah.......

AzzFaOnline said...

KotaMas Memang Bodoh.. Aku pun In process Nak keluar ni....

Unknown said...

MOHAMMAD AZZAM BIN ISMAIL @ ABDUL KADIR ko dari vads kan bile nk kluar 2

Anonymous said...

staff sombong giler .. baru jaga kaunter .. muker ketat je memanjang .. call ofis lamer giler nak jawab .. mkn gaji bute ker?

Anonymous said...

nk buat cm ne kalau call bank pown sama bro.. dah terdesak baru kita nk cari koperasi mase 2 baru terhegeh-hegeh nk tebal muka.. muka ketat 2 hari2 period kot wahaha..

FQ said...

NAK LEPAS GERAM NI

FQ said...

KAWAN AKU WAT PINJAMN BELI HP , JANJI MAU IKAT 1 TAHUN , TUP TUP SUKA ATI APAK DIA P TUKAQ 3 TAHUN , BILA KOMPLEN DIA TUKAR 2 TAHUN LAK ... BELAJAU TINGGI TAK KAN TAK TAU KIRA 1 TAHUN BAPE BULAN ... BODO GAK ........ BILA KOMPLEN LAGI DIA KATA MIN BOLEH JALAN 24 BULAN ... HAPA PUNYA ORANGGGGGG ..... SAPA LEY BANTU ... CIAN KAWAN-KAWAN AKU YANG TETIPU TUE ..... KALAU TAU DIA JALAN 24 BULAN MEMANG TAKDE HERAN NAK P UTANG NGAN KOTAMAS NI , BAEKKKKK G SENHENG .

Anonymous said...

aku pun dah naik nyesal join kotamas.beli barang dah le mahal.interest tinggi.harga barang jadi 2 kali ganda mahal.mcm beli kat Courts pulak.sepatutnya kewujudan koperasi adalah untuk memudahkan ahli,bukannya nak makan duit ahli.aku teraniaya ni.

asmasalleh said...

setiap kali teringat isu ngan kotamas ni berapi rapi rasanye.. ahahhaa

Anonymous said...

entah la... yang pastinya orang-org tertentu je yang dapat manafaat dari duit kita...contohnya....

Anonymous said...

Ada benarnya yang korang cakap pasal kotamas nih... yang aku perhati katamas ni tempat GM TM yang dah bersara tp masih jugak nak kerja. Dah umur sampai 60 tu.... dahlah tu... cukup le... tengok apa jadi... sampai ko orang talipon pun staff tak angkat... asyik mengadap boss yang dah lepas umur 60 tu...

Anonymous said...

Apa pun korang cakap Kotamas tetap buat bodoh je... hehehehe...

Anonymous said...

jage2 simpan duit di kotamas...banyak penyelewengan...pengurusan atasan banyak pakai duit...kalo xcaye gi cek kat SKM,ape keputusan audit nye di kotamas...beli brg gune duit kota mas tp name atas name sendiri...ape cer...???korg ahli,jgn percaye kat perwakilan korg dah...diorg semua kena suap dgn duit elaun...duit elaun diorg semua gune duit korg la ahli....selamat kan la duit anda sebelom duit cabut lari...BANKRUP...!!!!!korg ahli koperasi,minta dato zam siasat dalaman kotamas...syg woo dgn kota mas...kalo mereka ade yg mkn duit banyak tu jage...diorg semua dah tue...ahli lembage pon jawatan di TM,bukan nye tggi sgt...kerani macai jee...bile dpt jawat di kota mas,die punye eksyen sampai dia xsedar mkn duit haram...pasal pinjaman beli brg,nape sign terus dpt brg...sebab dia tiru sign ahli lain...sebab tu,ramai yg bising (mase bile aku jd penjamin nii...!!!) korg tau x semua tuu...???xtau kan...sebab korg percaye dgn perwakilan korg...korg ade hak undi sendiri, sape yg patut mengerusi kota mas tuu...

Anonymous said...

korang tau x ahli kotamas ade brape org dekat 60000 rase2 nye sbab aku baru 5**** aku ade tye brape org staff mase nk wt loan kotamas.. staf 2 kata kurang 40 org.. dlam ati aku puiiiiiiii mampu ke nk hendle ahli yg makin lama makin ramai.. aku rasa makin lama makin xboleh nk hendle contoh nye.. ade time aku nk wt loan xde org kt kaunter 2.. aku tekan loceng 3minit gak aku tgu.. mase tgu 2 ade mamat kt dlm 2 suh tgu kejab sbab die kena jawab panggilan dlu so aku tgu la kejab n pas 2 mamat 2 satle jawab pangilan.. die pon hendle la aku.. muka die boleh tahan gak blur hahaha. tp xpe la aku suspek ar mamat nie sibuk je memanjang jawab call.. aku sape die ai sibuk je mana budak kaunter.. die ckp amek file kt atas..aku dtg nk tye nk wat lon kotamas mamat 2 mintak payslip kata nya nk tgk payslip gak.. aku tunjuk kt die payslip aku.. n die buat kiraan kasar sbab die bukan bahagian loan.. die kata 8xgaji atau 8xsimpanan.. aku kira balik ish aku ahli baru xcukup jumlah yg aku nk buat 2 banyak...dlm ati aku jawab emmnmm. aku tye lg mamat 2.. jawatan ape kt kotamas.. it jawab nye.. nape nampak en sorg je kt dlm opis yg amek file 2 ramai ke.. yg amek file 2 jawatan ape mamat 2 jawab.. kerani juga.. dlm ati aku sian mamat nie rase2 nye bile kerani2 nie amek file die kut yg hendle sian2.. pas 2 aku ckp xjadi la pinjam kotamas.. nk pinjam bank rakyat lahh aku suh pangil pegawai yg bekenaan.. mamat 2 ckp skejab sbab die yg buat potongan surat bank rakyat... dlm pala otak aku bercelaru.. ape sebenar nye jawatan mamat nie td kata it.. bukan surat 2 kerani2 biase2 leh buat ke.. kenapa budak it buat...patut la budak 2 aku tgok blurr jee.. alahai siannn mamat 2. aku rase suma yg cal die 2 nk surat yg cm aku kut.. surat pengesahan potongan tajuk nyee.. aku dah terbayang lau mamat 2 ade keja lain bekaitan it almaklum la pc2 ke sever ke rosak wt hal disign2 keja lua ke ape ke..rase2 ahli yg call die bengang x lau die xjawab…… yela die budak it ahli2 kotamas bukan tahu pon die ade keja lain.. mesti kena maki kering nye mamat 2..mase aku sembang2.. tepon opis tempat mamat 2 xbenti bunyi mesti tensen gile.. abis 2 die hendle aku tepon tempat mamat 2 bunyi xberangkat cm ne kan haha ikut turn la kan...cungkil lg hehe aku tye ramai ke wt loan bank rakyat.. die ckp ramai gile... hahahaha mamat 2 muka blur tp lawak bile die ckp cm 2..... tp ati aku da senang dpt wat bank rakyat .. kotamas ke bank rakyat ke pon satu bagi la komisen ke inbuhan skit ke pun jd la baru la semangat je nk jawab cal walaupon kena marah.. biase budak it ade dip cm aku gak la tp di asah pada kerja yg betul.. nie jadi budk buat surat potongan.... aku rase pengurusan diorg xbetul.. staff macam xckup ye la ahli makin ramai..agak2 la bg kerja.. nie x 3 in 1 staf wt kerja... aku tgk buku kotamas koperasi yg pertama kt melaysia betul ke x xtau la.. tp xle lawan koperasi ukwah atau tentera yg banyak cawangan banyak aset dan dividen yg mantap..koperasi 2 xla lama sgt cm kotamas.. ape2 pon kotamas xkan g jauh cm koperasi yg lain jauh mendahului kotamas.. 1 lg lau TM cuti krismas ke ape jatuh waktu isnin-jumaat kotamas pon nk cuti.. ape la bongok yg dlm kotamas 2 suma melayu itu pon kotamas cuti gak lain la TM banyak agama... aku cungkil lg gaji cm ne best ke dpt lebih ke dari budak2 TM ada pai 1800 x nie gaji budak2 baru diploma TM.. mamat 2 kata xsampai.. sunguhh kesiannn.. abis sapa yg dapat gaji1800.. mamat 2 cm xnk ckp je berahsia sgt agak nye.. aku tye lg da brape lama keja mamat 2 cm da malas nk jawab.. aku pon paham2 la mamat 2 bakyak keja..yesss dpat loan bank rakyat dah aprove terima kasih pada budak it 2 hehehehe.. lepas nie ramai ahli yg masuk kotamas semata2 nk wt loan bank rakyat bukan loan koperasi..jom pergunakan kotamas buat potongan bank rakyat hahahaha.. pening mamat it 2 kihkihkihkih..

Anonymous said...

ceh belagak gila org atas ni hahaha

Anonymous said...

tumpang tanyer...akhirnya dpt berhenti ke tak?

Anonymous said...

muka jaga kaunter tarak senyum...dah rasa bagus sangat

Anonymous said...

Nak wat loan ngan Bank Rakyat mmg nk kene gak join KOTAMAS ker?
Adoi~!xde cara lain ke???
Bank Islam leh direct tolak gaji...tp syarat kelayakan br je tukar to gaji 2k above yg bleh apply start 1/6/2012 arie tu...
Kami ni gaji kecik je...guna dip tp gaji cam SPM!Hampes...
x nampak tol lah masa depan kart cni~!
#*%^*@3!&&&*$#%@##@!#%%^&!!!!!!!!!

Anonymous said...

nk buat cm ne kotamas ramai ahli sebab ade bank rakyat je.. xde diorg susah gak kotamas 2 nk maju.. sepupu aku yg keja kt SKM pun bg tau kotamas nie ade something yg kotamas rugi disembunyikan.. aku ahli kotamas xpenah buat loan dan xpenah jamin org tiba2 jd penjamain pada sipulan dan sipulan yg aku sendiri xkenal.. loan barang ape tah telepon kut mmg bodoh kotamas nie.. lepas 2 org yg aku xkenal 2 xbayar xpasal2 penjmin2 nie kena bayar termasuk aku DEMMMMM kotamas.. ape kes semua bord kena suap la 2...

Anonymous said...

uiks?Da tu...bayo jek laa brg tu?
DEYMMM giller~!Camne dorg ni wat keje?Ape kes org yg xde kaitan jd penjamin?mUSYKIL...
Isk isk...

Anonymous said...

diorg tu pandai business dgn ahli jee..bukan pandai business luar bawa masuk dlm kota mas...selamat kan laa diri anda...jgn kire dividen yg x seberape sgt tuu...kalo korg ubah pengurusan yg sekarg ni tukar org lain,insyaallah korg dpt dividen yg lebih baek dari sekarg nii...

Anonymous said...

isamil nordin,mat sam tu semua kena berentiiii....mengabihkan boreh ajooo

Anonymous said...

ismail tu belom dapat dato tp belagak lebih nya macam dah dapat dato nenek.. die xsedar ke banyak orang dah menyumpah2 die.. sudah2 la 2 ismail kita sama sama dah tua.. xkan sampai mati kau nk orng menyumpah2 kau.. dan sekali kau buat orang.. kau akan rasa balik.. banyak dah orang bercerita.. kau xmalu ke. blog nie dah panjang bejela harap kau bace la

Anonymous said...

die buat macam koperasi nie sendirian berhad ke apa. apak die punya agak nya.bagi orang lain lak mentadbir yg baru bukan orang pencen yg suka kaut duit lepas 2 koperasi xde untung. ye la ahli simpan duit ceo lak kaut dulu mane nk untung. orang lama nie merugikan otak dah tepu. bagi orang baru belajar. ini tidak langsung xbagi peluang.

Anonymous said...

Bord member lain pon boleh handle kerja pentadbiran. undang2 pon macam ape tah. ubah ikut suka tu yg dah besara koperasi nie jadi tempat mereka ambil kesempatan. Ceo banyak sgt jawatan. beragak sikit la lagi lama lagi orang benci

Anonymous said...

sekarang ni nak terminate ahli amik masa 6bulan ++extra 14hari untuk kotamas release check.. Serius Shit saving kt Kotamas tak berbaloi..Insuran kelompok yang x berbaloi.. baik kau simpan kt asb jah oii.. & lg satu pasal loan tu jgn salah sangka.. x perlu koperasi pun blh buat.. guna angkasa..

Anonymous said...

betul tu xpayah la bagi bord 2 makan duit simpanan kita xde paedah pon.. masuk asb lg bagos la. buat la undang2 baru duit simpanan kalau benti boleh klua cepat semingu ke. undang2 dah pencen dari telekom boleh jd ceo kt koperasi boleh pulok wt cm 2..

Anonymous said...

hari nie hari yg paling malang. dah la pagi2 penat datang dari perak kata cek siap jumaat tp sorang xsain lg macam pundek nk tunggu orang tu datang sain. dengar kata baru balik afreka ke mane tah.. dah tau macam tu jd nye ko sain la dulu cek pinjaman bodoh gak lembaga kotamas nih. pegi lua negara tu sorang dua dah la yg pegi semua buat ape bodohhh. korang ingat korang je nk pakai duit cepat. betul la komen orang atas2 nie lembaga suma makan duit

Anonymous said...

menyalak aje ngutuk org...mcm da perfect sgt plak memasing...klo rase da kayo sgt x yah lah bt loan duit or barang...bt cam aku ni ha hihi...xyah la kutuk mengutuk..kte pun bkn perfect sgt..nnt kang ade yg LUDAH JILAT BALIK kang..hhuhu pikir-ii kan dan selamat beramal :p

OKBAI !!!

Anonymous said...

ko org baru tau ke yg lembaga kat kota mas tu banyak mkn duit kite?aku rase mcm ade yg xkena la kat kota mas ni.kalo SPRM cek mau menggelabah lembaga tu.membe aku nye cek diorg x sign lg.lembaga x buat keje ke?xkan la lembaga asyik oversea je?patut la kite dpt dividen sikit je berbanding kop lain.sebab lembaga banyak salah gune kuase ni.pastu si mail tu dah tua,sipencen.xkan la nak bg mkn anak2 bini2 dia tu,duit yg x tau mane dtg nye dr segi halal ke haram.duit poket dia,pandai simpan bawa masuk kubur.RIBAK name nye tu.dia mulut manis tu.mase dia hr dulu eksyen.dia banyak aniaya org kat tm.yg sorg lg tu.si mus mase kat tm,dia tanggung anak dia belajar,gune biasiswa.walhal die x patut dpt.sampai sekarg org dok bercakap pasal biasiswa anak die tu.sekarg dia buat koperasi mcm diorg nye company.ape kate,kite semua minta SPRM siasat semua lembaga di kota mas.membe aku xde jd penjamin,tetibe je name ade jamin org buat loan brg.ape semua ni?kalo sipencen masih ade dlm kota mas,bagaimane org baru nak naik?bagi la peluang muke baru.belom cube belom tau.ke diorg ni takut yg rahsia diorg terbgkar kegiatan dlm kota mas tu?mesti ade yg xkene ni?master mind mesti si mail pencen tu.dari tm lagi kami dok usya hal die.udah la mail.ko dah senja la.jage la anak bini2 ko tu.xyah dok gatai lagi mcm ko kat tm dulu.bini org pon ko nak gasak?astagha.pok din x nasihat kan ko ke mail?betul la kate azmi.ade yg xkene dlm kota mas.sebelom jadi kecoh kat kota mas tu,baik korg belah dari jawatan korg semue.sebelom korg perhabis duit kami dlm kota mas.name je koperasi tertua.aset kureng.berbanding ukwah n keporasi laen.mane x nye,duit masuk tengkolok korg lembaga.rase nye tuhan dah bagi musibah kat kota mas.tp korg lembage menafikan.sebab ape kota mas kene musibah?sebab lembaga banyak buat keje salah.bende x patut ade,di adekan.untuk mendapat kesenagan,duit n kuase.patut nye koperasi majoriti pemimpin melayu islam.tp,gune vendor bgse lain.ni ke menyokong umat melayu islam?dok agung kan bgse lain.die dok sibuk besar kan kuil lagi ade.sebab dpt untung besar dari koperasi pemimpin melayu.ade yg kate,kalo vendor melayu kite,lembage x dapat habuan komisyen.elaun ko sapu komisyen tepi ko sapu.jual harta syarikat pon ko sapu bersih.ko ingat ko kat tm lagi ke?patut la si mamak paria dok bukit mahkamah tu sanggup tikam kwn dia sendiri.sebab lumayan dok dlm kota mas.mane org yg kene buang tu,bukan xpandai keje.org tu la yg banyak sekat wang syarikat kuar terlalu banyak.bile ade org mcm ni,so diorg xbebas gune duit syarikat.jadi diorg terpakse buat keje bodoh supaya org yg bagus keje dlm lembage kota mas di singkirkan.sedar lah lembage yg ade.jgn kire bos ko tu buat salah pon ko diam je,xboleh buat ape.sebab korg yg lain pon dok mkn bende yg salah ke?astagha.berubah la.sekarg jgn kire bos ke x bos ke.salah tetap salah.kalo kite yg bawah ni x nasihat,sape lagi yg nak nasihat?dok me ia kan je cakap bos korg tu lembage sekalian.ape kate kwn2 semua.kita minta org SPRM bace semua komen dlm kota mas bodoh ni?ok x?baru kite dpt jawapan yg sebenar.dari kite dok asyik cakap belakg je.setuju x?

Anonymous said...

klo da tau ade yg x kena dgn kotamas tu bvt hape engkorang g jdi ahli SENGAL !!! engkorang tu yg BODOH sebenarnya...kutuk-ii kotamas alih-ii buat pinjaman gak...BANGANG !!!

Anonymous said...

Assalam.
Mmg byk yg x betulnya dalam kotamas kalau kita nak bincangkan satu persatu. Apa pun bukan lah bodoh/sengal kalau jadi ahli kotamas, cumanya kita nie selalunya bila dah masuk jd ahli dalam apa2 pun persatuan/kumpulan, suka jadi ahli bisu, main angguk/ikut jer waima masa dlm AGM.
Yg paling bodohnya kotamas nie, dia hanya fikir nak untung lebih jer, tu yg interest loan sampai 6%. Sedangkan disekeliling dia, bank dah tawarkan bawah 4%. Pernah dalam satu AGM di Negeri Sembilan, En. Mustapa cakap, kita x boleh nak turunkan interest disebabkan kita tertakluk dgn undang2 kecil pertubuhan dan dibawah pemantauan Bank Negara. Masuk akal tak?
Ada jugak ahli yg cuba memberontak, terus keahliannya pun dipecat. Tu pasal bila AGM di KL/Selangor, mmg panas, sampai baling2 kerusi.
Kegagalan mentadbir telah banyak terbukti, demokrasi dlm pemilihan perwakilan pun dah ternoda dgn kerakusan ahli lembaga utk pegang jawatan sampai mati.
Jadi kepada semua ahli kotamas, AGM akan diadakan tidak lama lagi, jadi ayuh semua kita bangun utk kita buktikan kuasa dan tunjukkan hak kita. Kotamas ujud atas keahlian dan duit kita. Jika tiada jaminan kepada perubahan pentadbirannya. Adalah lebih baik kita keluar dari menjadi ahli kotamas, dan simpan lah duit kita dalam tabung haji. Lebih banyak manfaatnya. Dividen TH pun bleh tahan gak lebih dari 7%. X silap, dah siap2 tolak zakat lagi.
Sama2 lah kita fikirkan kebaikan kita bersama.

Anonymous said...

KOTAMAS service macam %%%%, aku salah sorg mangsa kelembapan dan kemalasan staff KOTAMAS. itu je yang boleh aku katakan. kalau bagus aku akan kata BAGUS.

Anonymous said...

Hanya berani berkata2 dengan tulisan sahaja,tetapi x berani kedepan . Tiada bukti yg kukuh hanya lempar kata2 fitnah sesama Islam, dari sekolah agama mana,,atau guru mana kah yg ajar kamu semua ini,saya ahli KM ,baru2 ni,,, telah masuk mesyuarat negeri WP ,saya sendiri telah bertanya mcm2 soalan kpd pengerusi KM termasuk pegawai suruhanjaya koperasi Malaysia ada bersama .Semua soalan saya di jawab oleh pengerusi KM jawab tanpa ragu2 dengan kebenaran termasuk laporan kewangan yg di sah oleh SKM, jangan hanya datang semata2 nak ambil Rm 60 lepas tu balik dok mengata mcm2 dlm blog. Fikir2 la...tn2 sebelum lempar fitnah kepada org tidak berdosa dan siasat betul betul sebelum tulis.

JH Family Enterprise (002024953-V) said...

Kalau join pasti menyesal...tq

JH Family Enterprise (002024953-V) said...

Kalau join pasti menyesal...tq

unknown said...

http://m.utusan.com.my/berita/jenayah/penyelewengan-kota-mas-rugi-rm23-juta-1.490758

Anonymous said...

dah kena tangkap ... merasa la dok dlm lokap sprm tu ....

Anonymous said...

Doa pelabur yang dizalimi/teraniayai iaitu kita semua tidak ada hijabnya. Biarlah undang-undang dunia menghakimi mereka berenam yang dah masuk lock up tu. Bagaimana agaknya mereka nak mohon maaf dan mintak halal kat pelabur mcm kita ni. Harap kita sama-sama ambik iktibar, jangan duit bertahta di hati. Taqwa yang nak bawak ke kubur. Duit haram, harta haram tak ke mana. Jadi bahan bakar kita api neraka, Nauzubillah. Mohon Allah jauhkan. Doakan mereka sedar kelau mereka bersalah dan balik ke pangkal jalan. Kita sebagai Muslim, doakan untuk kebaikan bersama

Anonymous said...

AHMAD SAMSUDIN KEPALA & PUNCA SEGALA HAL DALAM KOTA MAS.Sekarang ni mad sam masih kontrol dari belakang.Kerana BARISAN ALP SEKARANG ADALAH KUNCU-KUNCU nye.Ikut Perkabaran TAHUN DEPAN IA MAHU BERTANDING UNTUK MEREBUT KERUSI PENGERUSI KOTA MAS.JADI,MESYUARAT NEGERI tahun depan,ramai-ramai turun BANTAH kemasukan nye DALAM KOTA MAS.Jika mad sam dpt masuk semula ke KOTA MAS,percaya laa,23juta yg dikatakan rugi itu,entah di kutip atau tidak.Jika kutip pon,poket mane yang masuk.kalau masuk pon akaun kota masxtau benar atau tidak 23juta.kerana segala hal & rahsia,milik ALP YG ADA.ISU 23JUTA INI LAH YANG MENJADI KAN MAD SAM LUPA DIRI & GELOJOH UNTUK MERAMPAS KERUSI DARI PENGERUSI yg SEBENAR.SUPAYA MAD SAM DPT BERKUASA UNTUK MEMBATALKAN @ TIDAK AKAN KUTIP HUTANG SEPENUHNYA @ TIDAK IKUT JADUAL YG DITETAPKAN OLEH PENGERUSI&SETIAUSAHA yg SEBENAR DARI SIPENGHUTANG 23JUTA ITU.JIKA ITU SEMUA BUKAN ISU NYE,MENGAPA MAD SAM PERLU GELOJOH?SEDANGKAN PADA AGM NANTI IA BOLEH MERAMPAS KERUSI TERSEBUT.KERANA MAD SAM DAH PUN SETUP ORANG-ORANG NYE DI KERUSI LEMBAGA PENGURUSAN YG LAIN-LAIN HAMPIR KESELURUHAN NYE.AGM PUN PADA MASA ITU LAGI 6BULAN SAHAJA.X LAME PUN.TENGOK SEKARANG GM DALAM KOTAMAS TELAH WUJUD KEMBALI MALAH ORG BARU DARI PEMILIHAN NYE.UNTUK APA?SUPAYA SEGALA RAHSIA MEREKA DLM KOTAMAS TIDAK BOCOR LAGI?JIKA BOCOR,GM AKAN DIKAMBING HITAM KAN?UNTUK APA IA LETAK KETUA AUDIT DALAMAN AZMI MAHMUD?SUPAYA SEGALA KELUARAN WANG KOTAMAS X NAMPAK?JADI ISU APA YG SEBENAR MAD SAM JADI BEGITU?ADAKAH ISU 23JUTA YG KITA XTAU BERAPA PERSEN YG AKAN IA DAPAT UNTUK MEMBOLEH KAN IA BELI KERUSI BESAR DIDALAM TM?ATAU ISU KERUSI PANAS DALAM KOTA MAS,IA BOLEH MENDUDUKI KERUSI LEMBAGA DI BANK RAKYAT @ KERUSI PANAS DI ANGKASA?ATAU KERUSI PANAS DLM POLITIK DIPERAK?INGAT!!!MAD SAM INI LICIK ORANG NYE.IA LAA BUAYA BESAR BAB WANG.IA ORG POLITIK.ORG BERPOLITIK MEMANG MAHU MENGGUNA WANG YG BANYAK.NO WONDER LA,JIKA IA BERKAIT RAPAT TENTANG WANG.IA X KIRA SIAPA YG NAK DICANTAS NYA.WALAUPUN ORG YG NAK DICANTAS NYA ITU ORG YG BAIK SGT & RAPAT DGN NYA,IA AKN CANTAS JUGA.JIKA ORG ITU SUKA BANTAH JIKA WANG KOTAMAS MAHU MENGALIR KELUAR,IA AKAN CANTAS JUGA.FENOMENA CANTAS INI IA LAKUKAN DARI ERA EN AB RAZAK LAGI &SETERUSNYA.KERANA BELIAU SEORG YG SUKA MEMBANTAH JIKA TERLALU RAKUS WANG KOTA MAS ITU MENGALIR KELUAR.HAL BARISAN ALP KOTA MAS MGKIN AKAN EFFECT PADA STAFF NYA.JADI JGN LA KITA MARAH SGT PADA STAFF SEPENUH NYA.HANYA ADA 2,3 STAFF SAHAJA YG JADI MATA-MATA MAD SAM.YG KITA NI SEBAGAI STAFF TM @ AHLI KOTA MAS,SEBELUM BERURUSAN PIKIR DULU BARU TANYA STAFF KOTAMAS.JANGAN LAH MENAMPAK KAN KITA STAFF TM MCM ORG X BERPELAJARAN & SIBUK TANYA DIVIDEN X MASUK LAGI.MCM ORG YG XBERDUIT SGT DAH.CUBA BERSABAR.BARU 4HARI MULA TRANSFER PUN,DARI BERIBU AHLI NAK DITRANSFER NYA.DI minta semua STAFF TM @ AHLI KOTA MAS SEANGKATAN KITA SEMUA WAR-WAR KAN PD YG LAIN,BANTAH SEMULA KEMASUKAN MAD SAM DLM KOTA MAS PADA TAHUN-TAHUN YG AKN DTG...................jika mad sam MASIH CONTROL DARI BELAKANG,KITA KELUAR AHLI BERAMAI-RAMAI.KITA SIMPAN DLM TABUNG HAJI YG DAH SIAP POTONG ZAKAT SIMPANAN.........