Jun 22, 2007

..beberapa point..

:: membebel ::
korang mesti pernah dengar punye pasal "hidup ini adalah ttg pilihan.." ~ Ada orang tanya kat aku, kenapa aku rarely marah, dan selalunye tak kesah aje ngan orang buat ape pun kat diri aku nih. Jawapan aku senang aje.. "biarla diorang buat ape pun kat kite, jangan kita buat orang sudah.. " . Tapi selalunye orang still tak puas hati.. dan tanya.. "takkan asyik kena dek orang aje.. cubala bangun dah melawan.. " Aku jawab : ".. ada masanya aku akan melawan.. tgk keadaan.. biasanya yang boleh menyebabkan kecederaan, hak yang mmg benar.. aku akan melawan.. tapi kalau soal sakit hati.. soal di umpat.. aku diamkan aje.. ".. ((malas...)) ~ Senang aje sebenarnya.. hidup ini adalah ttg pilihan..semuanya adalah pilihan diri sendiri.. bukan orang lain.. cuma ada diri kita yang menentukan apa akan jadi seterusnya.. Nak pilih marah.. boleh aje.. Nak pilih muram.. boleh aje.. Nak pilih tak kesah.. pun sebahagian daripada pilihanlah tuh. ~ pilihan aku.. bersyukur selalu dengan apa yang aku dapat..

:: iklan ::
so officially aku nak iklankan kekosongan apartment di bandar sri permaisuri.. kalau ada sesape berminat... boleh email klik2403@yahoo.com utk maklumat lanjut. Berdekatan dengan lrt star / komuter station, servis apartment, ada swimming pool, dekat dengan sekolah, dekat dgn hospital, accesibility mmg bagus punya. Tingkat 7, end lot (extra tingkap), 860 sqft, 3 bilik. 2 bilik air (dilengkapi dengan water heater).

:: gambar ::
weekend nih aku try la amik gamba dry kc yang dah siap tuh.. hehehe.. utk tatapan umum.. simple aje.. tapi aku puas hati.. memenuhi citerasa & praktikal. ((suke suke)).

0 comments: