Mar 12, 2007

m.a.l.a.s


aku terkena penyakit m.a.l.a.s hari nih. So, aku makan panadol..
+ ((erh penyakit m.a.l.a.s boleh ilang ngan panadol ke ? ahaha.. dok dok.. aku makan sbb. aku rasa perut aku cam semacam jek .. so before sakit la plak.. ni kang.. aku telan panadol dulu))
pagi-pagi ada jugakla buat keje sket-sket. masuk pukul 10.. aku dah blank.. aku donlod game utk ppc aku..
+ ((inspired drpd. gadget terkini MDH.. hehe))
aku dah berjaya crack game.. dah install.. lepas tuh aku tak main pun..
+ (( err.. apela, aku rasa puashati berjaya crack je.. bukan sesungguh nak main pun... ))
kol 12 .. aku rasa pening.. loya.. sudahnye aku pegi toilet basuh muke.. dan uweeekkkk
(( err..apolaa.. gatal makan panadol sebelum makan.. kang dah jadik lagi pening la plak.. dizzyyy.. sib baik perut aku yang tadi cam nak start sakit.. tak jadik sakit..))
aku lunch cam biasa kol 1. Walaupun ahli lunch hari ini tinggal aku & lela jek. Oklaa.. makan ttp makan.
+ ((topik hari ini.. tak lain tak bukan.. MAPS.. BONUS.. dan sewaktu dengannya. ))

dan selepas lunch tuh.. aku pun tatau ape aku buat ? takde perkataan lebih sesuai melainkan M.A.L.A.S

p/s: ughh..

credit : cartoon by Mark Parisi. Copyrighted nih.. hehehhe.. selambe jek cilok..


0 comments: