Jul 29, 2010

Takde apa apa pun

"Mama.. takde apa-apa pun..."
Aisehh.. semangat kakak nih nak express susu gak.. Susu ape ntah yg nak di perah...
Lepas tekan bersungguh-sungguh beberapa kali (ala-ala nak bagi 'let-down')
"Mama .. takde apa apa pun.."

Me : Mmg laa.. ika kan budak kecik.. mane ade susu lagi... isk isk.. Dah dah.. jgn main la pump tuh
Ika : Ooo.. patutla tade pape.. sbb nih tutup nih..
** Mmg pun ade penutup kat depan muncung pump AI tuh**

5 comments:

y@tipruzz said...

malu malu sensored!

Farra said...

oooo...wadah pon suke buat gini

skrang, lps makan je die tunjuk perut dan kata " ibu, perut waddah ada bby"

sikulat said...

hahaha.. samela...
ika suruh makan banyak2 lagi..
"nanti bile dah banyak makan.. perut mama kembung ada la baby baru lagi.."

Hambali ® said...

hahaha ... anak aku siap datang kiss perut cakap kiss baby

sikulat said...

sme.. sian anak ko.... tak kunjung tibe baby dlm perut tuh.. hihi :P