Aug 22, 2006

22 AUGUST 2006 - TUESDAY

Evening Entry

argh.. menyampahnye aku!. Ada plak orang-orang yang bizi tuh, bizi-bizi gossip depan batang idungku inih. Wallaaaa.. punyalaaa.. CONFIDENTIAL .. sok sek sok sek.. syhh ssyhHhh sane sini.. Arhh what d hack ??! nak cakap rasie-rasie pegi jauh jauh laaa woii.. TENSION NYE.. aku nak balik aa camnih!
Ummimon.. zaridddddd.. HELPPP.. ((mane korang erh ??))

## esok sampai jumaat aku cuti.. yabedabeduuuuuuuu ## see you next week gangs!

Moral petang nih
Cecepat laaa tmpt aku di pindahkan dari sini.. nyampah aku ngk muke deme nih.. muntah muntah!


Afternoon Entry

hmp.. change layout plak laa..
DONE @ 12.49

Morning Entry

1) MDH kena pergi Kuantan jumaat nih. Hmp.. nak ikut ? tanak ikut ? MMg jumaat nih , aku sedang bercuti.. cane.. cane ?
2) pagi nih mcm berkobar-kobar sket nak buat kejer. banyak list of work nak kena buat.. (yang patut dah boleh selesai lama..tp malassss.uhh uhhh) . Aku kena kuatkan azam nih... **teringat plak bos bersyarah hari tuh**

"kita bekerja nih.. bukan kerja sbb hj romli suruh; bukan sbb Dato CE suruh; bukan sbb bos suruh.. TAPI sbb kita NIAT SEBAGAI IBADAH. Mmg dekat mana-mana pun ada favor-favor sane sini. Aku suka dia, tak suka dia. dan sebagainya. Dapat bonus 3 bulan ke.. 1/2 bulan ke.. itu rezeki masing-masing. Rezeki tuh bukan saja dalam bentuk bonus.. duit.. Tapi banyak lagi bentuk rezeki yang lain. Ramai anak ((ambooii.. smpt perli aku tuh)), kesihatan badan.. diri, keluarga.. anak-anak.. itu semua sebahagian daripada rezeki kita.."

Ada benarnya kan kan.. ??

Moral pagi nih,
NIAT mesti betul!

1 comments:

Anonymous said...

mana? mana dia yang sok sek tu? yang syyy syyy tuu? meh akak belasah dia. biasa dia dok ngata orang. meh akak lepuk2 sikit.