Aug 21, 2006

.: Kejer :: Family :: Blogs ? :.

Chapter 1 : KEJER..
ape nak jadi ngan aku nih ?
+ aku pergi kerje.. tapi aku rasa blank..
+ aku ada kerje.. still aku rasa blank..
+ aku konon-konon nak buat keje.. still aku blank + aku tak buat pape pun..
+ busan ke ? meluat ke? benci ke ? aku pun tak sure apesallaa aku jd blank semacam...

+ latest, orang yang tak suke aku tuh, berjaya menghantar surat utk lantik her list of favorita jd co champ dia.. heuehehhe.. apa reason die ?? tak sure la aku.. agaknya "AKU" nih tak reti wat keje.. tak buat apa yang sepatutnye.. walhah satu habuk keje pun tak pernah sebut dekat aku.. apetah lagi soh aku buat..lantak la ko.. bahagia la dia tuh agaknyee..

Chapter 2: Family
* yeyyyyy!!! atiqah dah setat melangkah 2-3 tapak sendiri sendiri (+ with muke show off die tu la kann).
* Amirul sings more songs lately 1) air pasang pagi, surut pukul 5.. 2) are you sleeping .. are you sleeping... 3) twinkle.. twinkle..
* rabu sampai jumaat nih.. aku & mdh cuti.. ngalahkan orang ada anak sekolah plak.. hihik.. Plannye ?? err.. plannye bercuti laa.. tade pun plan nak gih mana-mana pun.. just bercuti.. sempena cuti sekolah.. HAR HAR..

Chapter 3: BLOGGERS.
# aku senarnye berangan nak jadik blogger hebat mcm korang-korang nih.
# bile menulis.. menulis dengan penuh makna.. demi bangsa.. demi negara.. with clear purpose.. AKU ? ntah ikut suke aje..
# bile aku menulis.. lebih pada bebelan aje..
# paling-paling pun.. berkongsi pengalaman berfamili dan beranak duaorang tuh..
# ape lagi yang aku boleh share ek ?

0 comments: