Aug 18, 2006

susah betul aku nak carik masa nak update blog, everytime ada bende menarik nak share..
aku dah siap pasang angan-angan .. "haa.. bleh stori kat blog nih"..
tapi setakat angan-angan ajela.. udahnye keep in myself jek citer tuh.. paling-paling pun.. takat zarid & ummimon jek dengar aku story waktu lunch hour.. atau pun waktu malas-malasan kat opis.. eheheheh

sekarang nih kalau nak stori balik.. BASI dah citer-citer tuh..
antaranya...

1) 20/7/06 -- AMIRUL AKMAL turn 2 years old - cepatnye masa berlalu.. bujangku sorang nih dah 2 tahun dah.. MIL & FIL tangguh balik ipoh sbb nak celebrate besday 'abang'. Aku pun bercuti hari tu.. so kami dari pagi dah celebrate dah.. pergi berendam kat Ulu Yam pagi tuh, balik plak pergi lunch kat Mid Valley + beli kek besday utk Amirul cucuk dan hancuss kan.. hehehehhe... okeyhlaa.. dah pandai nak celebrate besday


1)uhh sonotnye potong kek.. 2)kesan cucukan besday boy 3)ngap ngap mkn fries..


2) 23/7/06 -- kami terbotakkan Amirul.. hehehheheh.. sowi la sayang.. itulaa.. takbleh nak dok diam . Abess kena gondol terus.. licinsss!


1) lex junior.. 2) sorotan mata si botak.. 3)muahhhhh.. sibotak & adikkkk..



3) 24/7/06 -- aku terperangkap dalam LRT dari jam 6.30pm - 7.40pm (argh.. sejam aku berdiri dalam train.. ). Sib baik MIL & FIL ada kat ghumah , idakle takde orang nak amik babies dari nursery ptg tuh. Aku manage nak sampai rumah pukul 8.30 mlm .. waduh.. siap kuar dalam berita 8 o'clock laie.. FUHH.. akulaa.. mangsa tuh.. yayayyayaya

1)nampak tak reflection mirror ; aku yang kena berdiri.. 2)dlm kegelapan merdah ke pintu terdekat ..3) lautan manusia yang terperangkap..


4) 4/8/06 -- MDH kena keje kat Cherating .. aku & anak2 ?? join sekali ke Cherating.. aku dah post dah gamba kat fotopages.. siler lee ke sana kalau nak tgkss lebih banyak gambonyee.. + anak-anak yang terjun tiruk dalam kolam + atiqah yang takot ngan air laut ++.


1)atiqah takottttt... 2)the mans.. yg berani.. 3) dari pandangan si botaks..

5) 15/8/06 -- NURUL ATIQAH turn 1 year old.. aduilaa..udah besar anak dara mama nih.. hehehehhee.. Celebrate ?? tak celebrate pun.. syian adik..


*faces of atiqah.. the 1 year old girl..

0 comments: