Dec 17, 2004

Thursday, December 16

Pagi..
cek email.. cek kertas-kertas atas meja.. ngk ngk ada lagi tak surat aduan nak kena reply..
hmp.. tadok nampaknye.. yihaaa...


kol 10..
azni pc still takleh masuk emailnye.. pelik gok masalah die nih, pegi la jengah.. hmp.. hmp..
aku : bengong aa pc ko nih
azni : ape cadangan ko?
aku : format ajela..
maka.. aku pun membuat ape yang sememang sukela hati ini buat. Meng'format' pc orang.. har har.. sib baik tade problem lain.. smooth and steady aje..by 12tgh dah ok dah semua hal pc tuh.. aku pun ape lagi.. setat ngan bhgn2 : kosmetik!!.. errr.. muakakka.. tambah itu ini.. tetibe Office takbleh gune la plak.. huwa huwa.. padan muke sendiri .. kena la plak masalah baru yg timbul.. "error MSI.DLL miss linked.. bla blaa"...sib baik jumpe penyelesaiannye..

kol 1..
aku bleh pegi makan dah.. YEY.. makan kat BursaMalaysia ; azni belanje.. hahaha.. sbb godek2 pc die tadi kan.. ok aje.. orang nak blanje.. bleh bleh..

petang nih kena balik ngan LRT. hubby ada meetings; stat kol530pm..hi hi.. cian die!! apentah boss die tuh, pepetang pun nak ada meeting..

0 comments: