Dec 15, 2004

Telekom Training School.. sakitnye hatiku..

hmp.. dengan semangatnye pagi nih, bangun, siap-siap utk ke TTC. Dah lama dah apply training nih.. TTC pun dah confirmkan dah date utk training. Me & hubby gerak sama mcm biasa ke opis, tapi lepas sarapan, aku tak naikke opis.. terus la tunggu teksi kat depan bangunan JRC tuh. Darilah pukul 815am sampai ke pukul 845am.. teksi sume pass by aje.. sakit ati dah setat dah nih.. rasa cam nak aje lompat dan baling aje batu kat teksi yang kosong yang buat 'donno' kat kite nih.. jalan plak makin 'jammed' errrhgghh.. akhirnye teksi yang di tunggu tunggu tibe.. wahh lega, pacik teksi tu plak, bukan main laju dan mencelah-celah.. masuk shortcut sane sini.. (hebat aaaa pemandu teksi malaysia !!!).. akhirnya sampai gak aku kat TTC b4 kol 9am.

Fuihhh.. punye la heppi aku dengan kehebatan sampai cepat & sempat ke TTC.. aku bagi jek
balance 60sen kat pacik teksi tuh.. Bergaya la nih, nak pegi check classroom.. pegi kat main board kat tepi information both..
"aikssssssss... ??? !! takde pun dalam list nih.. "
aku tak pueh ati.. masuk plak dalam bilik sebelah tuh, tanya kat pacik kaunter.. dengan kereknye die call kawan die.. pastu ckp;

pacik ttc : hmp.. course ape? passkad mane nih?
aku :
oo.. dlm beg, course access 2000. (terkial-kialla.. mencarik mane passkad aku...)
pacik ttc :
ooo.. tade.. bile ?? 21-23 Dec... ok (die ckp kat tepon)
aku :
errr.. tade??
pacik ttc :
hari ni tade.. minggu depan ada la..
aku :
aikss.. diorang call saye cakap suruh datang hari nih..
pacik ttc :
dah cekgu tuh kate tade.. minggu
depan ada la...


aku blahhh.. sakit hati gileeeeee.. sakit hati kat minah yang call confirmkan arituh.. sakit ati kat pacik ttc tuh.. sume aku rase sakit ati.. Fuhhh fuhhh.. apa lagi.. aku senarnye rasa nak blah aje.. balik rumah.. tp.. ntah.. baik la plak.. aku teruskan perjalanan balik ke opis.. dan mengarang blog nih.. ngan penuh rasa dusshh dehhhss.. ?? $C$C'>!@@#$C;$%$">!@@#$

hmpp..hmp.. sabar semah.. sabar.. ! hihi.. ok dah aku senarnye.saje nak describe rasa tak pueh ati tadi.. fuhh fuh.hh


0 comments: