Dec 14, 2007

Ma.. kenapa ?

"Amirul.. tgk tuh.. bird terbang.."
"Bird terbang nak pergi mana Ma ?"
"Bird nak balik rumah dia.. dah petang dah nih.. bird nak balik tido.. "

"Woo.. kenapa bird tu terbang Ma ?"
"Bird terbang.. sebab dia ada kepak.. dia boleh terbang. "
"Macam ayam ke Ma, ada kepak tuh.. ?"
"Ha'a macam ayam.."

"Ayam boleh terbang ke Ma?"
"Ayam tak boleh terbang.. dia ada kepak tapi tak boleh terbang.. sebab kepak dia kecik.. badan dia besar.. "
"Bird boleh terbang ?"
"Ha'a.. bird terbang sbb badan dia kecik, kepak dia besar... ayam tak boleh, sbb dia berat.. gemuk.. tak larat la kepak dia nak terbang.."

"OO.. macam Mama ke ?"


.. isk isk ..

3 comments:

ummi said...

sabar jek yek. tapi budak2 ni ikhlas.... kita pulak, sendiri mau ingatlah kan..

mardhiah12 said...

adeh deh....tertusuk aku...
sekarang pun org tanya aku preggy ker
adehh

alssin said...

hahaha,sgt comel.

*da try da web layout blog yg busu bg tue,tp sume cam xmenepati citarasa.rasa mcm nak buat layout sendirik jer.