Sep 12, 2007

tetamuku


Walaupun dengan susah payahan Julie berpusing-pusing mencarik rumah kami.. (( har har.. itulah.. orang dah kate ikut NKVE)).. akhirnya sampai juga ke rumah kami..

~masa datang ~
"Aisya.. jomla masuk..."
".. nak buat apa..? " jawab Aisya ngan muke blank blank...

~masa nak balik ~
"Aisya.. jom balik..."
"...aa? one more.... one more.." sambil mengelunsur turun 'WEEE"

p/s: marilah bawa kekanak ke rumah saya... di jamin macam pergi taman mainan kekanak.. !

hehehhhe...

8 comments:

Farra said...

Mane gambo Faris?
Selamat Berpuasa!

yatipruzz said...

mari mari bukak pose di sana :p

siku|at said...

farra -
Julie tak bawak Faris.. sbb tu tade gambar..

yatipruzz -
mari la mari.. tapi kite prepare air & buah aje.. ahahahhaha. Korang prepare makan..

yatipruzz said...

ala nak rasa masakan semah :p
lama dah tak rasa hehe

siku|at said...

gulp.. kite pernah masak ke dulu?? hohoho.. tolong potong bawang adelee..

myjulieyana said...

he he.. lepas kawen kot baru semah masak betol2.. (jgn marah ye)

farra, aku tggal faris kat nursery, saje nak berdua dgn aisya sementara tggu chot abes kelas..

yati, rumah semah lawa cam rumah kita kat Putrajaya.. takyah renovet pon sbb dah luas.. best bawak bebudak main sbb ada WEE (gelungsur), sampai sejam kita delay balik sbb Aisya asyik2 "last ye mama.. last jer.."

siku|at said...

ha'a...mmg pun julie.. dolo sekadar penampilan jek macam tere masak.. hahahaha.. buat air milo sedap boleh lee.. skrang..basic basic bolehle.. masak utk 3 orang ok.. utk 10 orang - surrender duluuuuuu -

myjulieyana said...

ala semah.. kite pon dah hilang skill masak utk ramai2 org sbb asyik masak utk 3 org jek.. time raya jek baru masak banyak2.. kalau nasib baik sedapla.. hehe