Oct 31, 2006

i'm happy

twice i bump into watching "SUPER MOM" episodes. Sekali tuh, tgk DESPERATE HOUSEWIVES, dan masa raya nih tgk HOUSE. Both citer pasal how mums , took RITALIN - presribed for their child.. to cope with house cores + working mums + managing kids + husband.. Alhamdulillah kita nih masih kuat pendirian lagi .. agak2nya kalau aku nih omputih...sure dok pk nak test test gak ubat tuh... (( nauzubillah))

hrmpp.. mmg tak di nafikan penat sebenarnya menjadi surirumahtangga nih.. Apetah lagi yang bekerja pulak di siang hari. Work from day to nite.. rasanya setelah semua tido di rumah .. baru lah sang isteri nih mampu nak melurus-luruskan jari jemari.. kaki.. regang-regangkan badan.. ((heh)).

TAPI

aku bahagia.. | penat pun penatlaaa.. haha.. | hati senang tgk suami senyum.. boleh relaks dalam rumah yang bersih (( eerrr... bersih tp bersepah pun kire acila ye wat masa nih.. )) | hati senang tgk anak-anak makan dgn gembire (( wlpn aku tak selalunye berjaya nak masak.. tp menghidangkan pun dah kire sonok dah.. )) |

TUNGGU

aku kenalah menunggu anak bujang dan dara ku besar.. ada gak pembantu yang ramai sket pasnih.. yahhh.. INSYA ALLAH

p/s: anak mama yang tolong kemas beg (( eerrr... kemas ke tu ? ke tolong kumbahkan baju adik uiii ??))

4 comments:

myjulieyana said...

anak2 adalah rahmat kegembiraan.. rumah sepah pon takper kalau semua org pon happy.. :)

doa2 kite dapat tambah adek tahun depan.. heheee

mardhiah12 said...

huh..lawanya gambar dan layout baru. semah, yg mana satu muka awak dlm gambar thn 82 tu, hehe.

siku|at said...

of course la yang budak umur 2 tahun tuh.. hahaha.. tak syak lagi...

farradasmiley said...

kadang2 aku naik stress jugak tgk sume benda bersepah..terpaksa la hubby coolkan
dia kata:rumah bersepah takpe, yg penting anak2 terjaga
hihi
alahai..mmg tula kita harapkan, moga2 dah besar leh tolong makayah ;
) biorle kecik2 rajin jugak-rajin sepah