Oct 9, 2006

myshurtttt..

it about time utk aku menulis..

lama betul tinggalkan blog sepi tanpa coretan.. even ngomel2 biasa ttg ofis pun.. aku tak letak.
Ramadhan dah pun jejak ke setengah bulan yang akhir.. pejam celik pejam celik.. dah lepas 15 hari dah.. kire-kire dgn jari .. takhabis pun jejari nih dikire.. minggu depan je.. dah ramai dah yang hilang dari bumi kuala lumpur nih..

ramadhan tahun nih, aku tak cukup lagi sebulan.. (heheh.. biasa la tuh kan)..
tgh nak azam mengganti dalam syawal nanti..takde la bertunda-tunda sampai nak ramadhan next year.. berbuka puasa.. hari-hari lauk & juadah yang dibeli aje.. (buat masa ni.. aku tak cukup tgn dan minda nak memasak sambil menangkap duaorang kanak-kanak riang tuh.. ) tunggula bila diorang dah besar sket.. aku akan cuba.. (azam mesti ada heh)

preparation utk raya.. hebat jugalah tahun nih sbb aku dah membeli 2 helai baju utk diri sendiri. (hehehe..sakan btul). Amirul macam biasa dah ada baju melayu dah, atiqah plak this year boleh la meragakan kebaya labuh. Hihihihik.. Cuma MDH la tatau la apa nak beli utk MDH. Baju melayu baru ? hmp.. atau jersey baru ke? hmpp..

aku senarnya nak upload dendangan lagu dari amirul.. macam macam lagu dia nyanyi skarang.. Latest nih feveret dia lagu "myshuurrt.." a.k.a "MYHEART" theme song.. isk isk mamat sorang nih. Even semalam kitorang habis donlod citer tuh , lps tuh ajak la die tgk sekali kat TV. Punya la excited dia.. dok senyum senyum .. terkulum kulum tgk citer tuh.. (macam faham la plak.. ) nantilaa.. bile ada masa.. akan ku upload juga lagu dari Amirul..

p/s: esok cube lagi.. yah !

0 comments: