Dec 17, 2008

What happen ?

tajuk cam gempak je.... tapi idakle ape pun menarik.. just nak citer last 2 week sepi nih..

Cuti Aidiladha
plan asal, pulang ke kampung (MDH) Sabtu malam @ Ahad pepagi. Tapi jumaat malam tuh.. the worst thing that can happen to database system (yg di selia MDH) telah berlaku.. So apelagi.. Seawal 7 pagi sabtu... MDH dah bergegas ke opisnye. Pulang jam 2 pagi Sabtu. Ahad pagi.. instead of kami mulakan perjalanan balik kampung.. kami pergi beli ration utk bertapa di rumah selama MDH berada di opis (uhuh.. system crash , tade back up server).

Suatu hari di hari raya.. MDH bersolat raya di tengah kota KL bersama perantau lain.. (hahahha). Kami pula bertiga.. guling2 atas toto yang dibentang di depan tv. Huhuhuhu...

Cuti Seminggu
Memandangkan nursery yang tutup sepanjang minggu (Aidiladha + Sultan Slgr Birthday).. daku mmg pun telah plan akan bercuti seminggu. Tapi MDH kononnye Rabu nak keje.. Alkisahnye MDH yang hanya dpt pulang ke rumah pd. malam Isnin.. ((setelah semua hal2 pekerjaannye selesai + by Selasa dah ada orang lain take over)).. Maka kami barula mulakan sesi balik kampung + MDH pun diberikan rehat panjang oleh EnBos.

uhhh.. seronoknye cuti panjang..

Cuti Weekend yang baru lepas nih
Jumaat malam, kami berperjalanan pulang ke Shah Alam & di turuti MIL/FIL sbb ada agenda ujung minggu di Bangi ((hehehhhe)). Agendanya nak pegi berkenal2 kenalan dgn keluarga bakal kakak ipar. ((Kami kata.. bukan merisik ke nih mak ?)) Tapi MIL kata.. bukan.. kenal-kenal aje..
hehehhehe..

hermp.. ada pengalaman dah join orang 'berkenal-kenalan' dgn keluarga..... menarik!

Minggu ini
waaaaaaaaarghhh.. banyaknye kejeeeee!!

itula.. cuti lagi lama-lama...

1 comments:

en_me said...

kenal kenal gittewww.. salammmz