Nov 19, 2008

Guru & Anak Murid

video

Ika : mama.. ika nak belajar.. nih yang O O O O O .. ( sebenarnya itu buku No.7 abang)
Me : ala.. ika mane reti buku ni.. Ika baca la buku No.1 dulu...
Ika : Ika nak yang ni laa... yg abang bace nih..
Me : jap lagi laa.. mama nak tgk citer superman laa
Ika : ala.. mama nih... (nak buat muke merajuk) Ika nak belajar laa..
Me : aaa.. ika belajar ngan Abang la.. Abang!.. ajar Ika baca buku 7.. Abang dah hebatkan ?!
Abang : meh la Ika.. abang la ajar..

p/s: teruk betul mama dia nih.. pergi pas kat abang soh ajar adik bace buku.. muahahhahah. Sib baik abang tuh abang mithali.. !!

3 comments:

Farra said...

cute sgttttt ..my Qs:
1) Amirul dah pandai baca?
2) Ika awat suka sgt??

sikulat said...

amirul seorang guru yang gigih, while si anak murid tuh.. pepandai je buat bunyi sendiri.. ntah ape-ape. Lepas kena bebel dek gurunye.. dok gelak ketawa bersungguh plak.. ini pun dah kite keratkan video.. kalau panjang lagi siap ada si guru threaten taknak dah mengajar lg. kalau si murid asyik memain.. hehe

1) boleh laa.. bacalah anakku tuh dia dah sampai buku 7. word cam 'sayur' dah bleh la..

2) anak murid nakal.. huhuhu

Farra said...

semah

1) alhamdulillah..si abang @ cikgu sungguh penyabar dan gigih betul ek

2) tergelak2 kita tgk si Ika! haha