Aug 30, 2007

yang tak sedap di dengar..

macam ERA la plak topik.. tapi mmg tak sedap didengar.. Tak sedap kat sini.. ialah bila aku baca berita yang melibatkan budak budak.. pagi ni berita adik beradik rentung ((4 tahun & lima bulan..)).. ALLAH.. rasa luluh jantung dan darah bila baca berita macam nih.. Yang hilang dari rumah 'Nurin' pun masih belum di temui..

aku tak boleh la bace berita-berita macam nih.. sedih.. geram.. takut.. bercampur aduk...

p/s: Selamat menyambut merdeka.. ?!

1 comments:

Ummi Qais said...

aaa..aku pon tak bleh dengar & baca citer2 camnih...misti tiba2 tringat kat anak aku..risauuuu sungguhhhh..pastuh traser nak peluk anak aku masa tuh jugak!