Apr 13, 2006

NEKAD 2!

Sambil baring-baring depan tv, hati ni berdetik lagi..
"Ishh.. apa silap aku?"
"kat mana yang teruk aku nih?"
"Teruk sangat ke aku performance aku ?"
"Ada ke kerja yang aku tak siapkan ? aku ada rosakkan program ke? aaaarghhh"
Hati ni still tak tenang. Aku perlukan jawapan.. aku perlukan penjelasan..
Dalam tidur pun aku tak senang, kalih kanan, kalih kiri.. panas je aku rasa.
Tak selesa.. dalam kotak fikiran aku still terbayang-bayang result yang memualkan tu.
Tak boleh jadi macam nih.
Dalam perjalanan ke ofis pun, banyaknya menerawang je. Sekali sekala aku sampuk K&K di ERA punya lawak (itu aje) lebihnya pikirkan pasal result mual tuh. Abang pun faham, bila aku setat bersyarah pasal kerja, pasal result semalam..
dia sokong semua. (heh.. aku tau dia pun tak terkata.. terkejut sama mcm aku) Berkali-kali aku tanya dia.. patut ke ? Mmg layak ke erh? Aku tau dia takde jawapan yang aku hendak tuh. Senyum je dia.. [ngomel ngomel pasal K&K nak cuci kandang hippo. Compare K&K di ERA dengan FaraFauzana & faizal di HOTS (aku still lebih suke K&K - tak formal) ] selebihnya.. "Aku kena tanya!" (dalam fikiran aku ini jek yang terngiang-ngiang)

Nekad sekali lagi, aku perlu bersemuka dengan mereka yang memberikan keputusan.
Aku nak jumpa.. tapi dia tiada. So macammana ? aku nak juga tanya.. aku email! (pengecutkah aku pakai email ?) arghh persetankan! Asalkan hati ini bakal dipuaskan. Aku sekarang dalam penantian.. menanti jawapan..

p/s: aku rasa dimotivated sangat. Macammana nak kerja ntah la?

0 comments: