Apr 4, 2006

if you don't like me?!

bad bad things that you have done..
[1] i could not even look at * nowadays.. Nor that.. i'm afraid nor too respect at *; but *makemesick (ada perasaan meluat terkumpul dalam benak fikiran nih).
[2] arhh.. orang kate "biarkan aje orang macam ni, what goes around, comes around";Allah saja yang tahu.. apa aku rasa. Aku nih banyak sangat ke buat salah kat dia?

[3] If you don't like me, said it so kat depan aku nih. Toksah nak jaja berita yang ko sendiri tatau ujung pangkalnya. Qoute ummimon speech ptg semalam "you're not in the right position to tell about it"

[4] sabar sabarr... banyakkan istigfar......kira 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20..
adusss.. still lagi rasa bara bara...

great things happen to me too
1* i have a new pc.. yey (flat screen one lorh)

2* heard rumors that some other boss of other division; wants me there. To fill in a vacant post with better post grade. WoWoW!!.. ada gak orang suke kat aku.. yeh

3* my daughther; nowadays can move forward... (leh tolong mop lantai rumah pasnih) YEY!

4* my son dah kebah dari demam; already menyanyi-nyanyi songs yang hanya dia faham at night, while baring baring & berguling di atas katil (dia tamoh tido; tapi rumah sudah kami gelap gulitakan - paksaan tido!)



p/s: my old one; my new one... argh.. the old one has done great things for me. TQ
err.. the desk.. so messy .. hahahahhaha..

0 comments: