Apr 15, 2005

mendengar syarahan ? bebelan? luahan perasaan? amaran?

dalam kemengantukan tadi.. tertibe dlm panggilan..
uhuhh.. it is syarahan ? bebelan? luahan perasaan? amaran?

memula aku nak naik hot skalik dengan pemanggil nih.. ari tuh bising-bising kate aku patut tau sume.. hari nih, kate why should I go thru you? aiyaaaa.. peliks la ini orang..
aku pun dengar dan dengar.. dan berkate-kate jugak..wooOO ko ungkit hari tu.. harituh you kate..... meh aku pun bleh ungkit 'hari tuh.. hari tuh" gak.. har har..

ok laa.. layan aje la.. dienye + syarahan ? bebelan? luahan perasaan? amaran?+ and ended up the conversation sampai die pueh ati ngan +syarahan ? bebelan? luahan perasaan? amaran?+ dari aku plak.. (sib baik aku bleh gelak gelak lagi smbl bercakap)

aku senang aje.... ko nak aku buat.. aku buat..
ko tanak aku buat.. lain kali jgn datang soh aku buat.. !

huehue.. + hot gak nih.. tapi sabar sabar..

p/s: atleast.. syarahan ? bebelan? luahan perasaan? amaran? pemanggil tuh berjaye buat aku kurang rase bohsan.. yah haa!! tQ la yeh..

0 comments: